Cuma, Kasım 20

21 gün



ilk gün..
senden önce gözlerindeki hüznü ve muzurluğu fark ettim.
durumundan hem memnun hem de allah gördüğünden eksik etmesin der bir halin vardı. özgür ruhlu bir o kadar da aşk insanı, itaatkar, sıkı sevgi dostluğu peşinde bir halin vardı.
terk edilmenin verdiği hüznü kısa sürede sokaklarda keşfettiklerin, tanığın kendi türün dostlara ek seni seven aralarına alan insanların sevgisi ile umuda çoktan dönüştürmüş, yeniden mutluydun.

o gece aya bakmak için üç senedir içine hiç girmediğim parka girip dolanmaya, dolunay fotoğrafları çekmeye başladım. sana rastlamamak için susam sokaktan geçmeden parka ulaştım, en son orada karşılaşıp koklaşmıştık. Kızım'ı özleyip ağlamıştım senin burnunu öperken. Park'ta bir köşeye geçtim seni ve parkı izlemeye başladım. bir gözüm sende bir gözüm dolunayda düşüncelerim ise her yerdeydi. senin de bir gözünün bende olması içten içe beni sevindirdi. içinde olduğum terk edilme, yargısız infaz yapay krizlerin verdiği yılgın kalp kırıklığında bakışların içimi ısıttı. sahip çıkma yardım etme hislerini ateşledi.

parkta şöyle bir dolandım, alsam neler yaşayabiliriz konulu gerilim filmi çektim kafamdan. son günlerde etrafa fırlattığım eleştiri oklarından en meşhuru "herkes bir diğerini başkası üzerinden tanıyor, eskiye referans vermeden benzetmeden etiketlemeden tanımaya çalışmıyor,  yeniye şans vermiyor, kendi korku filtresinden geçiriyor seni" bir baktım aynısını ben şimdi senin için yapıyordum, ya şöyle olursa ya böyle olursa derken korku sardı içimi. Korkunun sarması ile başkalarına korkak dediğim anlar geldi geçti zhinimden, sen hala dört nala koşmaktaydın. 
Tanıklığının beni bu derece kendimle yüzleştirmesi bana cesaret verdi. İyileşmek için bir adım, kendimi özledim dedim kendime. İstanbul'a Kızım'la taşınan 23 yaşındaki ben'i. 

O sırada sen oyundan yorulmuş kendi kararını çoktan vermiş bir eda ile  geldin ayağımın dibine kıvrıldın.

Ortak karar o an verildi. Sen benim köpeğim olacaktın. 

bana geçirdiğin güven hissine, ruhundaki özgürlüğe, çoşkuya evimi açıp senin enerjinle hem kendime hem de KIZIM'a olan vicdan borcumu ödeyecektim.




Hiç yorum yok: