Salı, Mart 30

Aklımdasın

Camdan dısarı bakıyorken, düşünürken de bir yandan..Y konferans cıkısı özlem içinde, Üç harfi arayısım geldi aklıma, konusmada çok düşünme çok düşünmek iyi değildir demişti bana. İyi olmadıgına karar verdiğine göre zamanında çok düşündü belki de. İyi kötü demek için içinden geçmiş olmak lazım değil mi ya?




Sonra aklım gece cıktıgımızda tam sigara içerken( kimseye etmem ve etmedim) ona sigara da eşlik edicem diye yanına çıktığımda bana, eskiden bende yersiz yere mutsuz olurdum gibi bir laf etmişti, yanımızda bize gofret veren çoçugun anlattıkları üzerine. Dün akşam gittiğim Kaygan Zemin oyunundaki Hakan Bilgin, üç harfi andırıyor. Miyopsan hele o sanabilirsin, üç harf cok daha zarif yapılı ve yakısıklı, serseri cekiciliği olan bir çirkin aslında, çogu gören çirkin der, bana karizmatik geliyor, ultra.



Bizim hikayemiz onla başlamadan bitti, veya bitmedi. Başlamayan bitmez, durum var ortada, böyle bir durum. Herşey gibi bu durumda değişebilir. Yapılan acıklamadan sonra ben baska plan ageciyorum kafamda sadece.

Bilmesini istediğim birşey şu ki; uygundu

Küsmedim.

anladım.
düşündüm ve buldum. kendimce.
Huzurum geri geldi, ohh be!

Cumartesi, Mart 27

Çarşamba, Mart 24

Bulduklarım

Tomris Uyar




''İpek ve Bakır'',

''Ödeşmeler ve Şahmeran Hikayesi'',

''Diz Boyu Papatyalar'',

''Yürekte Bukağı'',

''Yaz Düşleri/Düş Kışları'',

''Gece Gezen Kızlar'',

''Rus Ruleti/Dön Geri Bak'',

'' Yaza Yolculuk'',

''Sekizinci Günah'',

''Otuzların Kadını'',

''İki Yaka İki Uç'',

''Aramızdaki Şey''

''Güzel Yazı Defteri''

Salı, Mart 23

benzer...

genuine + sincere“


A mix of old and new creates a casual, self-evident style. Resembling a modern vintage look "genuine + sincere" stands for authenticity, character and emotionality.

Aç değilim, acıkta değilim, kime neden niye bu özlem, palavra palavra palavra...

Pazartesi, Mart 22

Zaman Üstüne :"yugiyuar"

Zaman ile ilgili çok güzel bir yazı..


zaten resmin var sidika yengenin inegi ile..nasil bir yaklasim ve duygu icindeydin .''". bilmiyordum resim cektirirken ayrica yazdiklarin da haklisin ama yapacak bir sey yok tekrar ediyorum ,zaman simdiki zaman ilerde istesen de istemesen de ortak olacaksin.ve de bun da kaybeden doga olacak hic sucu yokken .. baska doga yok. varsada cok pahali olacak ilerde..allah beni dogada yaratti,. sokakta toprakta camurda ama bir sans daha verdi ..hadi git tekrar dogaya don dedi. suan bilgisayarim yok belki ama hatiri sayilir bag bahce aletlerim var ..size bu sansi vermeyebilr yada cok maliyetli olur onun icin su an en uygun zaman dogayi satin alabilmek icin.. tabiatla doga ile pazarlik olmaz ne sunarsa hemen alacaksin yoksa o seni alir.. unutma ..toprak sonuc olarak..aldimi bir daha da hic vermez..bence doganin parasi zaman dir ..bosa harcamamak lazim..

yugiyuar

________________________________________

Bildiklerimi unuttum ve uzun bir süre sevdim saydım.

su an, hırslı politik ve sadece kendilerini önemli sayan dünyada kendilerini kurtarmak dısında

diger kimse yok gibi takılıp, her olayda haklı cıkma

kendileri konusma ve kendilerini kandırdıkları kadar baskalarını kandıramama

yanlarını görüp, bu özellikler ile ortak olmak istemem.

insanı dogadan sogutur..

İnekleri filan ısırmaya kalkarım sonra yazık olur.

Çarşamba, Mart 17

kuş sesleriovalara yayılır, insan buna hayran olur bayılır..

google mantıgında basitce bakılırsa keywordlere gore en cok aranan o keywordlerın gectıgı dokumanlara gıdiliyor..
adı laım degıl bır sırkette patronum vardı mesela hersey ıyıken ne ara kısa devre yapıp kafasını bıle tutmayacak bır sekılde trans hale gectıgını dusundum..bazı keywordlerı duyunca our derdım.
sıkıldım, gidicem bu böyle gitmez gibi veya aslında kendı ıle ılgılı cozemedegı veya henuz farketıgı konularla ılgılı cesıtlı kelımeler

o zaman hersey dogadan gelıyorsa en buyuk esın kaynagı dogaysa acaba diyorum google la insanların
içinde barındırdıgı mayın tarlası seklındekı kompleksler ve yaralara gore getırdıklerı
davranıs sekıllerınden esınlenıp mı boyle bir matematik üzerine kurdu kendini

diye düşündüm sabah rimelimi sürerken..

Çağatay'ın boynundaki tahiland.2dan aldıgı midye kabugunun nasıl da pürüzsüz ve parlak oldugunu düşünürsek, doğaya bir ve doğa olana bir kez daha hayran kalırız.

Şu an güneş, ve kuş sesi var önümde de içinde kendime süprizler sakladıgım rutin günüm.
Keyiflli bir Çarşamba.


CPU: ananem hastane ve testler,efe, halam ve okunacaklar listem...

Salı, Mart 16

!

uncondional love dan haberi olan var mı?

Kral Çıplak? Kral var mı artık ondan emin değilim!

Çok Beğendim.


Kral çıplak!! Nedir bu ya... dünya bi garip... yok yok felaket tellallığı değil usta abicim..kızma hemen...ama ilişkiler, işler, güçler, kadınlar, erkekler noluyo anlamıyoruz anlayan var mı? yok kafam bozuk da değil, hayır kız arkadaşımdan da ayrılmadım..ama batıda yaşayıp doğu felsefesini merak edip özenip, iskandinav firmasında çalışıp, türk egzozu kömür kokusunda büyüyüp, ıspanak yiyip duvara yumruk atıp, tek kanallı yayından 100 kanala geçince, en az 3 jenerasyondur gece hayatının içinde olup, evlileri, evsizleri, bekarları, boşanmışları, ıssız adamları, kalabalık kadınları tanıdıkça mı bu hale geldik? ve bizde bir takım masumlar için ıssız veya kalabalık olduk, masuma kurt, kurda, soru soran kırmızı başlıklı kız olduk...çekim yasasına umut bağladık olumsuz cümle kuramaz olduk, ampulden korktuk ışık açamaz olduk, nerde o devrimci, ilham veren arayan insanlık??

Sencer Alagöz.

günün yazısı!

http://3yedi75.blogspot.com/2009/09/yazterapi.html

sevindim

Cumartesi Pazar Eğitimim vardı.


Cumrtesi ye aldıgım derselrimi bir haftalıgına kacıracaktım!

Kaldi ki, Pazar’ı Cumartesi’ye almasam, eğitim zaten Pazar’a alınacağımdan

Ben gene derslerimi kaçıracaktım.



Herşey nasıl da güzel denk geldi. Şimdiden haftasonu için memnunum.

Pazartesi, Mart 15

Neden? Kurbağalar Deden!

Üzerimde acaip bir rahatlık var.






Okuduklarımdan mı?

Dün gece hoş sohbet ve bordo sarabından mı?

Yumoş yatak yorgan ve bir sürü yastıklar arasında huzurlu uykudan mı?

Güne erken başlayıp boğaz havası alıp, yeniköy de uynamamdan mı?

Dün bedenimi yorup, bugün aslında sıfırlandıgımdan mı?

Düşündüklerimden mi?

Yeni aydan mı?

Güneşli havadan mı?

Cuma, Mart 12

Eskiden yazmışım taslaktan buldum

Tomris Uyar okudukça, sordugum soruların cevabını alıyorum. Soruları boşluğa sormustum şu ana kadar.
İyi ki de sormuşum, bir nedenle, benimle tasınırken 3 ev değiştirten bu iki kitap sanırım, en sevdiğim bardakların yanında yer alacak nerdeyse, çok sevdim diye.
Büfe ayrı bir yazma konusu. Büde de değil zaten.

Üç harflinin hayatındaki ben gibi, onu başka konular yiyor şu an. Büfe konusunu yazacak yerde başka konulara yer verdiğim için Büfe yeniyor arada.

Bende diğer bir konuyum hissindeyim. Şu an düşündüm de, başka konular ve ben. Konu: ? Hayatında hangi ihtiyacın karşılıgım acaba? Sormalı bir ara. Gönlüm geçmek üzere, kelebekler bende olsa da.
Gurur durumları.
Olumluyum, umudum henüz var.

Ne diyordum, Tomris Uyar ve kitaplarında bulduğum yanıtlar ve eğilimlerimi belirleyen bir güçte diyordum. En son iki taksitini öderken ne yazık ki, iyi ki de gittim çok da iyi oldu demediğim, karşılıgını alamadıgım bir alısverişten bahsedeceğim.

Senaryo yazım workshop’ım. Ezel Akay ve Gürsel Korat.

Kendini yazı ile ifadenin sanatını öğrenicem diye gitmeyip, kendimde ne eğilim var, durmadan yazıyorum bunun bir formata gelmesi lazım gibi, yarım yamalak ifade ettiğim hislerin anlaşılacagını düşünerek karsımdakine saygım coktur, workshop düzenlemeye kalkışmıssa hele ki bir bildiği vardır, bir yönetimi vardır, diyip, susup dinliyim demiştim..

Kendi derdimi bildiğimi belli etmişken, şunları yaşadım ve duydum.

Bitmez tükenmez ve dinletmez bir ses ve tonlama ile sunum okuma.
En azından sunuma bir görsel konsaydı. Daha cok yazsaydık ve üsyü çizelseydi, etki ve tepki olsaydı.

Şimdi evde kendim alıp okudugum kitaplar, daha ögretici ve huzurlu. En azından kelimelerle basbasayım.

http://www.faideli.com/wp-content/uploads/2007/02/c7.gif

cin ali!

http://www.faideli.com/wp-content/uploads/2007/02/c7.gif

Salı, Mart 9

9 Mart 2010

"...yavaşlığın düzeyi anının yoğunluğuyla doğru orantılıdır; hızın düzeyi unutmanın yoğunluğuyla doğru orantılıdır. yavaşlıkla anımsama, hız ile unutma arasında gizli bir ilişki vardır. bir şey anımsamak isteyen kimse yürüyüşünü yavaşlatır. buna karşılık, az önce yaşadığı kötü bir olayı unutmaya çalışan insan elinde olmadan yürüyüşünü hızlandırır..." Milan Kundera

Dün çok ağladım
Hormonalde olabilir, etraf sinek küçüktür mide bulandırı olaylarla dolu diye de olabilir.
Yogunluk, yavaşlık, hız konulu düşünürken bir arkadaşım, önerdi.
Aldım kitabı.
Sevdim. İlk koklayışta, akşam okuyup bitirip, bir cümle ile özetliyeceğim.

Perşembe, Mart 4

politika işleri

Şöyle bir sey var galiba. Galiba!


Bunu birin gözlerinde yapılan saf bir acıklama sonrası digerinin digerine bakısında gördüm. Yaptıgın kurallara uygun ve ya etik degilse bile, yap. Ancak bahsetme. Bahsettiğin an, onu kabullenmiş oluyorsun. Ortaya söyledim canım, gibi bir laf vardır ya, o misal Yap ancak konusunu açma. Senden olmasın.

Salı, Mart 2

komik traji..

nejat zülali seviyor
zülal nejatı
namık zülal ile evlendi
eda nejatı seviyor
nükhet namıktan hamile
nükhet nejatın kardeşi (babalar bir anneler ayrı)
melek  nejatı seviyor
namık ortağının karısıyla beraber oluyor
ortaklık güm..

ben se jesicca abladan hoşlanıyorum.

jesicca abla'ya ilk not

jessica abla;

cidden sen dogru bir ablasın, üşenmeyen biriyim ben. Evde yemek yaptım hem de allah seni inandırsın jessica abla, tvauk pişirme poşetine, evden kacan kızın torbası misali, brokoli, patates, kırmızı biber ve zeytinya ile kekik ve kimyon karısımı attım, 170 derece de 20 dakika pişirdiğim, ortaya poşette sebzesine kadar hazırladım..
Sonrasında da arada tavsiye edilen bir saati de verip, dogru spora, yürüdüm mü 40 dakika, üzerine de 5 dakika kürek, parlayan kırmızı yanaklarla evime vardım..Papatya cayımı içerek sana yazıyorum jessica abla..

Sen büyüksün, senle konustugumuzu anlastıgımızı ve sezdiğimizi, kendi tavrımızı bozmadan, yerine göre idare etsekte aslında o idare etmek degil be jessica abla, sevmekten duyulan saygı..

şimdlik bu kadar jessica abla, sana mektuplarım, hava ve su konularına ilaveten, mayasıo aynı yansıması farklı konuları üzerinden olacak..

Sana iyi geceler, tatlı rüyalar jessica abla..

Pazartesi, Mart 1

su

eve geldim. hemen spora gittim, en zor olan cardo aletinde en efor alan 40 dakika durdum..hersey bittiğinde cidden rahatlamıstım, sonrasında sauna ve ev..yemek..sonra gene gogoskafesime koskoca bir danua oturdu sanki..birsey eksik hissi hakim ya da neden sorusunu sık sık sormak durumu..

su ile ugrastım mutfata buslasık makinasına koymadan evvel nerdeyse herseyı tertemiz yaptımi sudan gecirttim, köpürttüm duruladım..
Bardakların yerlerine dizilmesi, raftaki kavanozların sıraya geçmesi, aklımda da jessica abla ile yaptıgımız hava ve su muhabbeti, benim burcum yanlış bence ya, bırcdaslarıma benzemiyorum, öyle davranmıyorum ya da benim gibi onlar davranmıyor.
Dün beni sevindiren ve heyecanlandıran bir cok konu, su an aslında o kadar da heyecan verici gelmiyor sıradan geliyor, uc harfte gordugum hiçbirsey gercek degil belki noktasındayım.

neyse mart yeni bir ay..ve birinci günü pazartesiye rastladı bu güzel..
kılık kıyafetleri de astıktan sonra, çöp ev olma yolunda giden kagıtlar kagırlar olan yerlere bir el ayıp kitao okuyarak uyuya kalıcam.

kendimi sevilmeye bırakıcam..