Çarşamba, Kasım 25

Elvis Presley..Elma...Gitar ve Eiffel!!




http://fizy.com/s/1agxmw

Bir yarım gün sabahına uynadım hem de erkenden!
Neptün'le..
Astroloji
gökyüzü enerjiler ile ilgili hisseder ancak adlarını koyamazken 1996 da İngiltere'de Londra'dan bir yerlere gecip durmadan Neptune heykeli fotograflamıstım..Bir seyley cekti beni..
Sonra Geçenlerde buzdolabına astım
Fotograflara rastlayınca..Bakaıp kaldım fotoya..sanki Büyük büyük babam neptünmüşcesine..
İçime gelen yönlenmeden okuyunca anladım ki
aileden Neptune'e..

Keyiflendim

En sevdiğim parcayı açtım..
Avaz avaz eşlik ediyorum.
Wonder of you!!

The reason why you love me as you do!!!!!
That is the wonder wonder of you!!!

Soylerken yazmak piyanoda beste yapmak hissi mi hızlıca tuşlara basarak
ilham gelmiş ve beynini ruhunu serbest bırakıp duygularından süzülüp tuşlara akarak..

Kıssadan hisse:
Sizi ceken heykelleri kişileri
yiyecekleri ve mekanları bir kurcalasanıza...

Hiç yorum yok: